top of page

הדרך המומלצת עבורכם למכירת / רכישת בית יוקרה בסביון -תיווך קלאס נדלן

עודכן: 17 באוג׳ 2023


סוכנות תיווך קלאס נדל"ן בסביון, בבעלות רוני ברוך מתמחה מזה למעלה מעשרים וארבע שנה בשיווק ותיווך בתי יוקרה במספר אזורי יוקרה במרכז הארץ וזוכה להכרה כאחת מסוכנויות התיווך המובילות כיום בישראל בשיווק בתי יוקרה ואף מובילה את מרבית עסקאות הנדל"ן היקרות והידועות ברוב אזורי פעילותה והתמחותה.


במכירת נכס ובעיקר בית יוקרה, יש להקפיד על מספר צעדים מהותיים ומשמעותיים , לניהול התהליך באופן נכון ואופטימלי:

שיווק נכון של בית יוקרה, הוא אומנות בפני עצמה, המצריכה הרבה ידע ניסיון ומקצועיות , ובחירה נכונה בסוכנות התיווך המתאימה, תביא לתוצאה טובה בהרבה מההחלטה לשווק עצמאית את ביתכם למכירה, או בחירה במשרד תיווך שאין לו ניסיון רב בשיווק בתי יוקרה וניהול מאגר קונים ונכסים גדול.


תהליך קניית דירה, בית, על ההחלטות הרבות שבו, הוא ארוך ומורכב .עוד בטרם רכישת הדירה הלקוח מתלבט לגבי העיר בה יהיה מעוניין להתגורר, השכונה המתאימה, המחיר אותו יכול או מעוניין לשלם, גודל הבית והמגרש, האם לרכוש מגרש לבניה, בית לשיפוץ או בית מוכן ומפואר וכדומה. בכל שלב ושלב בתהליך, חשוב ללקוח לוודא כי הוא עושה את הצעד הנכון עבורו ועבור בני משפחתו, תוך מינימום טעויות וכמה שפחות הוצאות מיותרות.


אנו בסוכנות קלאס נדל"ן בסביון, מלווים את לקוחותינו מתחילת חיפושיהם אחר בית החלומות ומסייעים בקבלת ההחלטות לאור כל ההתלבטויות כאמור וזאת בזכות ניסיוננו וידע רב בשיווק בתי יוקרה , אותם רכשנו במאות רבות של עסקאות שביצענו והיכרות עם השוק תוך כדי הצגת מבחר גדול ביותר של מגוון נכסים בהלימה עם צרכי הלקוחות וליווי העסקה לכל אורכה, במידת הצורך עם צוות עו"ד, שמאים, מודדים, אדריכלים וקבלנים, כל הנדרש על מנת שהלקוח יוכל לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורו.


לרשותנו בקלאס נדל"ן בסביון, בתי יוקרה בבלעדיות מלאה למשרדנו בלבד ולא תמצאו אותם בשום סוכנות תיווך אחרת. ייצגנו מאות בעלי נכסים וקונים, בין היתר אנשי מפתח במשק הישראלי ובתעשיית הבידור, עורכי דין, רואי חשבון, אנשי עסקים, תושבים זרים ותושבים חוזרים.


היתרון של משרד תיווך קלאס נדל"ן בסביון ובשאר אזורי פעילותו העיקריים על פני שאר משרדי התיווך המקומיים הוא בין היתר, הגישה הייחודית ומקצועיותה לממשק נתונים של קונים ומוכרים במשרד התיווך קלאס נדל"ן מרמת חן, המוביל את רוב העסקאות ברמת חן/שיכון הצנחנים מזה שנים רבות וכמו כן , תיווך קלאס נדל"ן ברמת אפעל, מוביל מזה שנים רבות את רוב עסקאות הנדל"ן ברמת אפעל וכנ"ל בתל גנים ושיכון הצנחנים ובכך, גדלה בהרבה החשיפה לנכסים המשווקים על ידנו.


יתרה מזאת, בהחלט ניתן לומר כי סוכנות התיווך קלאס נדל"ן, אחראית לביצוע הרוב המוחלט של העסקאות הגדולות והיקרות ביותר שבוצעו במהלך 20 השנה האחרונות, ברוב שכונות פעילותה.

לסיכום, לפני מכירת בית ובעיקר בית יוקרה ייחודי, מומלץ לבחור בסוכנות תיווך מובילה, עם הרבה ידע מקצועיות וניסיון במכירות בתי יוקרה, ניהול נכון של מו"מ ויכולת ניהול העסקה מתחילתה ועד סופה תוך כדי היכולת והידע להתגבר על קשיים במידה ואלה צצים במהלך הדרך, בצורה שתייצג בנאמנות והגינות את שני הצדדים לשביעות רצונם .


אנו בסוכנות קלאס נדל"ן, ברמת חן, סביון וגני יהודה, רמת אפעל, תל גנים , נדע לסייע לכם בביצוע העסקה המוצלחת ביותר. וכל זאת, בהגינות, מקצועיות, דיסקרטיות, אתיות והשקעת כל הידע והניסיון הרב שלנו .

אשמח אם תצרו קשר, לפגישת היכרות לא מחייבת ולהעניק לכם שירות ומקצועיות ללא תחרות.


בברכת הצלחה,

רוני ברוך


קלאס נדל"ן משרד תיווך בסביון

קלאס נדלן בתים למכירה / השכרה בסביון

קלאס נדל"ן משרד תיווך ברמת חן / שיכון הצנחנים

קלאס נדל"ן משרד תיווך ברמת אפעל

קלאס נדל"ן משרד תיווך בתל גנים

קלאס נדל"ן - סוכנות התיווך שלך לבתי יוקרה

קלאס נדלן - סביון בתי יוקרה

מתווך סביון

מתווכים סביון

בתים למכירה סביון

בתים להשכרה סביון

בית למכירה סביון

מגרשים למכירה סביון

רוני ברוך סביון

קלאס נדלן סביון

בתי יוקרה למכירה השכרה סביון

21 צפיות0 תגובות
bottom of page