top of page
  • תמונת הסופר/תoffice1181

היתרונות במתן בלעדיות בעת מכירת בית יוקרה

עודכן: 17 באוג׳ 2023


מוכרי נכסים המבקשים להיעזר בשירותי תיווך נרתעים לעיתים ממתן בלעדיות למתווך אחד, על אף היתרונות הטמונים בכך.

אכן, חשוב לבחון מי הוא מתווך הנדל"ן המציע לכם את שירותיו – איזה משרד הוא מייצג, האם יש בידו רישיון תיווך בנדל"ן, האם הוא אמין, האם זהו עיסוקו העיקרי ויש לו משרד מסודר, מה ניסיונו בתחום התיווך וניסיונו בתחום נכסי היוקרה בפרט, האם יש לו המלצות, מהי תכניתו השיווקית וכד'.

ברגע שמצאתם את מתווך הנדל"ן הוותיק והמקצועי, למתן בלעדיות יתרונות רבים, נמנה כמה מהם:


· סינון לקוחות – מתווך נדלן איכותי ומקצועי לא יציע את הנכס שלכם לכל לקוח. תחילה הוא יבצע תשאול ובחינת צרכים של הלקוחות הפוטנציאלים ויוודא שהנכס מתאים לצרכיהם, לתקציב, יבדוק אם קיבלו אישור למשכנתא במידת הצורך וייקח בחשבון אם ראו נכסים אחרים באזור ופסלו אותם ובשל אילו סיבות. מתווך נדלן מקצועי ידע לזהות רוכשים רציניים ויתאים לכם את הלקוחות עם הצעת המחיר הרלוונטית. כך תחסכו מכם טלפונים בלתי פוסקים, טרטור מול מתעניינים שלא הגיעו לפגישות שתיאמתם, ביקורי סרק מ"לקוחות" בלתי רצויים והצעות ממתעניינים לא רציניים. משרד התיווך קלאס נדל"ן, המתמחה בשיווק נכסי יוקרה ברמת חן, סביון, רמת אפעל ותל גנים, משווק מבחר גדול ביותר של בתי יוקרה ומגרשים למכירה וידע לייצג אתכם בצורה המקצועית ביותר, לשביעות רצונכם המלאה.


· ניהול מוצלח של משא ומתן – משא ומתן בעת רכישת נכס עשוי להיות תהליך ארוך ומייגע על אחת כמה וכמה כשמדובר בנכס יוקרה, אשר סכומי הרכישה בו אינם נמוכים בלשון המעטה. מתווך נדלן מנוסה ומקצועי, יעזור לכם לנהל משא ומתן בקלות רבה יותר ובאופן כזה שגם ימקסם את המחיר שתקבלו עבור הנכס. פעמים רבות, משאים ומתנים על רכישת נכס מגיעים למבוי סתום שכן מעורבים בו גורמים לא מעטים- רוכשים, מוכרים, עורכי דין – ומתווך נדלן מנוסה יידע ברגע האמת כיצד להניע את העסקה ולהביא לסגירתה.

לסוכנות קלאס נדל"ן, ניסיון מוכח של ביצוע מאות רבות של ניהול משא ומתן וביצוע עסקאות מכירה והשכרה של וילות ומגרשים.

· הכנת הבית למכירה – מתווך נדלן מנוסה יציע לכם כיצד להכין את הבית לקראת המכירה – האם צריך לערוך תיקונים קלים בבית, הסדרת אישורים ומסמכים ע"י אנשי מקצוע במידת הצורך ועוד הצעות רבות אחרות שיהפכו את ביתכם לאטרקטיבי יותר ויגדיל את הסיכויים למכירת הנכס.

· קבלת סטטוס הטיפול במכירת הנכס – מתווך נדלן הפועל בבלעדיות יספק לכם בכל רגע נתון סטטוס אודות הטיפול במכירת הנכס – אילו הצעות מחיר קיבל ממתעניינים, כמות המתעניינים, שינויי מחירים בשוק, שינוי תכנון עירוניים ועוד.

אם כך, מה שנותר הוא למצוא מתווך נדלן מקצועי ומנוסה המתמחה באזור ולקבל ממנו הצעה לייצוג בלעדי במכירת הנכס, כדי למנוע טרחה ואי נעימויות, ולמקסם עד כמה שניתן את תנאי העסקה עבורכם המוכרים.

משרד התיווך קלאס נדל"ן הוקם לפני כעשרים שנה על ידי רוני ברוך, שהינו מוותיקי מתווכי הנדל"ן בתחום בתי היוקרה והמגרשים בישראל ונחשב מהמובילים שבהם.

משרדנו הינו מהמובילים בישראל בתחום שיווק בתי יוקרה וביצע מאות רבות של עסקאות מכירה.

אזורי התמחותנו - רמת חן/ שיכון הצנחנים, סביון, רמת אפעל, תל גנים ובהם אנו פועלים תוך כדי ליווי העסקה מתחילתה ועד סופה המוצלח.

משרדנו ישמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם במציאת הרוכשים הפוטנציאליים המתאימים ביותר. כמו כן, ניתן להיעזר במשרדנו לצורך קבלת מידע ושירותים נלווים בנושאים הבאים: ייעוץ משפטי, אדריכלות, מיסוי, שמאות, פיקוח, המלצות על קבלני בניה ואנשי מקצוע .

אנו פועלים תוך מתן דגש על עבודה בסטנדרטים גבוהים שהוצבו כאבן דרך עוד בתחילת דרכנו: אמינות, שירות, מקצועיות, דיסקרטיות, אתיקה והצלחה.

משרדנו מעניק יחס אישי לכל אחד מלקוחותיו שכן אנו משרד פרטי ואקסקלוסיבי ולא רשת תיווך הפועלת על ידי זכיינים.


במשרדנו, כל נכס משווק ומטופל במסירות ברמה הגבוהה ביותר ובאופן אישי.

הצטרפו גם אתם לקהל לקוחותינו ונשמח לשרתכם נאמנה ולספק לכם שירות ברמה שעוד לא הכרתם .

נשמח לתאם פגישת היכרות ,

בברכת הצלחה רוני ברוך



קלאס נדל"ן משרד תיווך בסביון

קלאס נדל"ן משרד תיווך ברמת חן / שיכון הצנחנים

קלאס נדל"ן משרד תיווך ברמת אפעל

קלאס נדל"ן משרד תיווך בתל גנים

קלאס נדל"ן - סוכנות התיווך שלך לבתי יוקרה

קלאס נדל"ן משרד תיווך בסביון

קלאס נדלן בתים למכירה / השכרה בסביון

קלאס נדל"ן משרד תיווך ברמת חן / שיכון הצנחנים

קלאס נדל"ן משרד תיווך ברמת אפעל

קלאס נדל"ן משרד תיווך בתל גנים

קלאס נדל"ן - סוכנות התיווך שלך לבתי יוקרה

קלאס נדלן - סביון בתי יוקרה

מתווך סביון

מתווכים סביון

בתים למכירה סביון

בתים להשכרה סביון

בית למכירה סביון

מגרשים למכירה סביון

רוני ברוך סביון

קלאס נדלן סביון

בתי יוקרה למכירה השכרה סביון

112 צפיות0 תגובות
bottom of page