top of page

החשיבות בהערכת שווי הנכס לפני ביצוע עסקת נדל"ן - סוכנות קלאס נדלן

עודכן: 17 באוג׳ 2023



מעוניינים למכור או לקנות בית ? מומלץ לקבל הערכת שווי ע"י המומחים של סוכנות התיווך קלאס נדל"ן -


קלאס נדל"ן מתמחים בשיווק ותיווך של בתי יוקרה ומגרשים בישראל. פעמים רבות פונים למשרדנו שמאי מקרקעין המבקשים הערכת מחירם של נכסים באזורי ההתמחות שלנו: רמת חן, סביון, רמת אפעל, תל גנים, שיכון הצנחנים. השמאים פונים אלינו בשל ניסיון רב השנים שלנו והידע המקצועי אודות נכסים הנמכרים באזורים אנו פועלים. לנו ניסיון וידע הנרכש לאורך זמן, אודות למאות של עסקאות הנדל"ן שביצענו ברוב אזורי התמחותנו ברבות השנים.

יש לקחת בחשבון שמחירי הנכסים עשויים להיות תנודתיים ויש תקופות שערכו של אותו נכס יעלה ותקופות אחרות בהן הוא ירד. מעבר לנתוני הבסיס המבדילים לעתים בין הנכסים השונים המוצעים למכירה, גודל המגרש וגודל הבית הבנוי באותה שכונה, הרי ששווים של נכסים זהים בנתוני הבסיס, עשויים להיות שונה לגמרי בשל גורמים נוספים כגון: הרחוב בו ממוקם הנכס בשכונה (לעתים יהיה הבדל משמעותי גם במיקום הספציפי בין נכס לנכס -באותו הרחוב), מצבו הפיזי של הנכס - עבר שיפוץ או זקוק לשיפוץ קל / מאסיבי, ואם שופץ - מה רמת הגימור ?, תנאי הסביבה הקרובים או צמודים לנכס המשפיעים על האטרקטיביות שלו, לדוגמה - שדרה ציבורית צמודה, גן ילדים, תחבורה ועוד). בזכות הידע , והניסיון הרב שצברנו, המקצועיות שלנו ועצם היותנו משרד מומחה הבולט בביצוע רוב העסקאות במרבית אזורי התמחותנו, אנו נמצאים תמיד "עם היד על הדופק" ובכל רגע נתון יודעים לתת מענה לגבי שוויים של נכסים ולייעץ לבעלי הנכסים, מהי הדרך הנכונה לשווק את ביתם.


יחד עם זאת, בעת מכירת נכס יש לקחת בחשבון גם הערכת שמאי מקרקעין שכן לעתים, צריכים הערכה פורמלית וכן, השמאי בודק גורמים נוספים אשר משפיעים על שווי הנכס , לרבות: מצב הזכויות בנכס (בעלים ושעבודים קיימים), עניינים משפטיים ותכנונים עתידיים, היטל השבחה ומסים ותשלומים שונים, בדיקת ליקויי בניה ועוד, שאינם באחריות המתווך.


סוגיה נוספת שיש לתת עליה את הדעת במידה ואתם בצד המוכרים הנה אם רובצת משכנתא על הנכס שאתם מוכרים והאם וכיצד אתם עומדים לפרוע אותה. במידה ואתם מתכוונים לפרוע את המשכנתא רצוי לבדוק מול הבנק את הנתונים טרם או במקביל להליך המכירה. במידה ולא מתכוונים לפרוע את המשכנתא אזי קיימת אופציה של גרירת המשכנתא לנכס חלופי – יש לבדוק מול הבנק למשכנתאות בטרם מכירת הנכס.


בנוסף, מידע אודות שוויו הריאלי של הנכס, רלוונטי מאוד בעת בקשת משכנתא מהבנק, שהרי שווי המימון נגזר משווי הרכישה המצוין בחוזה הרכישה ואם קיים פער בין מחיר הרכישה לבין שווי הנכס עפ"י הערכת השמאי עלולה להיווצר בעיה בקבלת המשכנתא המבוקשת וייתכן וסכום המשכנתא שתקבלו ייגזר מהסכום הנמוך מבין השניים.


מעוניינים למכור את הנכס שלכם? נציג מטעם סוכנות התיווך קלאס נדל"ן ברמת חן, בסביון, ברמת אפעל, בתל גנים ושיכון הצנחנים, ישמח להיפגש עמכם לפגישה בלתי מחייבת בה תוכלו לקבל מידע אודות שווי הנכס שלכם ושיטות השיווק והפרסום הייחודיות של משרדנו בתקציבים אדירים. למשרדנו לקוחות רבים הן מהארץ והן מחו"ל ואנו משתמשים בשיטות פרסום מאסיביות במספר אפיקים בו זמנית.

אנו בקלאס נדלן מעניקים את הייעוץ הנדל"ני ללקוחותינו , לאחר ניתוח השוואתי לנכסים דומים באזור, אשר נמכרו או מוצעים למכירה ומסייעים ללקוח לבדוק ולוודא כדאיות העסקה מכל הבחינות. ברשותנו אנשי מקצוע המלווים אותנו שנים בעסקאות רבות ויסייעו לכם במידת הצורך בקבלת ההחלטות. בין היתר, אנשי מקצוע כגון שמאים שיסייעו בכל הקשור בהיבט המיסויי, תכנוני, סטטוס הנכס מבחינת עמידה בתנאי ההיתר ועוד, עורכי דין, אדריכלים, מעצבי פנים וגינות, קבלנים בכל התחומים, אשר יתנו לכם הלקוחות, אומדן ראשוני של עלויות לשיפוץ או בניה, וכל זאת בפגישה לא מחייבת מצדכם.


אשמח אם תצרו קשר, לפגישת היכרות לא מחייבת ונעניק לכם שירות ומקצועיות ללא תחרות.

בברכת הצלחה,


רוני ברוך



קלאס נדל"ן משרד תיווך בסביון

קלאס נדל"ן משרד תיווך ברמת חן / שיכון הצנחנים

קלאס נדל"ן משרד תיווך ברמת אפעל

קלאס נדל"ן משרד תיווך בתל גנים

קלאס נדל"ן - סוכנות התיווך שלך לבתי יוקרה

קלאס נדל"ן משרד תיווך בסביון

קלאס נדלן בתים למכירה / השכרה בסביון

קלאס נדל"ן משרד תיווך ברמת חן / שיכון הצנחנים

קלאס נדל"ן משרד תיווך ברמת אפעל

קלאס נדל"ן משרד תיווך בתל גנים

קלאס נדל"ן - סוכנות התיווך שלך לבתי יוקרה

קלאס נדלן - סביון בתי יוקרה

מתווך סביון

מתווכים סביון

בתים למכירה סביון

בתים להשכרה סביון

בית למכירה סביון

מגרשים למכירה סביון

רוני ברוך סביון

קלאס נדלן סביון

בתי יוקרה למכירה השכרה סביון

49 צפיות0 תגובות
bottom of page