top of page

הביקוש גדול על ההיצע ברמת חן

עודכן: 17 באוג׳ 2023




רמת חן, מובילה ונתפסת מזה שנים רבות כפנינת הנדל"ן של רמת גן.


מה גורם לרמת חן להיות כה מבוקשת, כך שהביקוש תמיד עולה על ההיצע?

קרבה של דקות ספורות ל"מרכז העניינים" בת"א מצד אחד והחיים בשכונה קהילתית שקטה ופסטורלית מצד שני, מעניקים לתושבי השכונה את היתרון ליהנות משני העולמות.


רמת חן - נמצאת "במרחק נגיעה" מת"א ובה ווילות מפוארות ביותר, דו משפחתיים וכן דירות בבניינים צנועים בגודלם, אווירה שכונתית ואינטימית שבה הילדים נהנים מביטחון, חינוך וחיי קהילה עשירים ומגוונים .

שכונת רמת חן צמודה לפארק הלאומי, הספארי, ולמועדון כפר המכביה, ממוקמת מרחק קצר לשדה התעופה ולצירי תנועה ראשיים. תושבי השכונה הינם אוכלוסייה איכותית ברמת סוציואקונומית גבוהה ביותר, נהנים מבית ספר יסודי איכותי הגדול בר"ג – ביה"ס רמת חן - וצמוד אליו תיכון "בליך" המבוקש, בית הספר הפרטי "נטעים" וגני ילדים. בנוסף, בשכונה פעילות ענפה של שבט צופי "רמת חן".


סממן נוסף לחוזקה הנדל"ני של השכונה, הוא העובדה שגם בתקופות של מיתון במשק ובתקופות של משברים בשוק ההון ובענף הנדל"ן, רמת מחירי הנכסים ברמת חן נשארת יציבה, עם מגמה עקבית של עליית מחירים מתונה.


המתווך רוני ברוך, הינו יליד רמת חן ומכיר את השכונה מזה כ 54 שנה, בעלים של משרד התיווך "קלאס נדל"ן" אשר מוביל ומבצע למעלה מעשרים וארבע שנה את מרבית עסקאות הנדל"ן בשכונה ואת הרוב המוחלט של העסקאות המורכבות והיקרות ביותר של בתים למכירה ברמת חן במהלך השנים.

כשמחפשים לקנות או למכור בית ברמת חן , הכתובת שלכם למשרד תיווך ברמת חן , היא קלאס נדל"ן, שמשרדה ממוקם במרכז שכונת רמת חן, ברחוב ישעיהו 24 פינת אלוף דוד .


ברשותנו מאגר הנכסים בבלעדיות מלאה למכירה והשכרה הגדול ביותר ברמת חן ומאגר לקוחות הגדול ביותר מהארץ ומחו"ל.

אנו בסוכנות התיווך קלאס נדל"ן ברמת חן, נסייע לכם בביצוע העסקה המוצלחת ביותר וכל זאת, בהגינות, מקצועיות, דיסקרטיות, אתיות והשקעת כל הידע והניסיון הרב שלנו .


אחד היתרונות הבולטים של משרדנו על פני משרדי תיווך אחרים, מלבד מערך פרסום ושיווק מאסיביים שאין שני להם באזור, הינו הצלבת הנתונים של לקוחות ונכסים מאזורי יוקרה נוספים בהם משרדנו מתמחה ופעיל ביותר, עם מבחר גדול ביותר של בתים למכירה בסביון , רמת אפעל, שיכון צנחנים ותל גנים ובכך מתקבלת חשיפה גבוהה יותר ללקוחות ונכסים פוטנציאליים.


אשמח אם תצרו קשר, לפגישת היכרות לא מחייבת ונעניק לכם שירות ומקצועיות ללא תחרות.


בברכת הצלחה,

רוני ברוך


קראו עוד: בתים למכירה ברמת חן / וילות ברמת חן

קראו עוד: משרד תיווך בסביון / בתים למכירה בסביון

קראו עוד: משרד תיווך ברמת אפעל / בתים למכירה ברמת אפעל

קלאס נדל"ן משרד תיווך בסביון

קלאס נדלן בתים למכירה / השכרה בסביון

קלאס נדל"ן משרד תיווך ברמת חן / שיכון הצנחנים

קלאס נדל"ן משרד תיווך ברמת אפעל

קלאס נדל"ן משרד תיווך בתל גנים

קלאס נדל"ן - סוכנות התיווך שלך לבתי יוקרה

קלאס נדלן - סביון בתי יוקרה

מתווך סביון

מתווכים סביון

בתים למכירה סביון

בתים להשכרה סביון

בית למכירה סביון

מגרשים למכירה סביון

רוני ברוך סביון

קלאס נדלן סביון

בתי יוקרה למכירה השכרה סביון

142 צפיות0 תגובות
bottom of page